Sunday, June 17, 2012

Idag är jag irriterad. / I´m annoyed today

Nu är det stopp. Är inte nöjd med den senaste skissen den blev helt fel. Skallarna blev väl okej men jag har svårt för att avsluta kapitlet och fortsätta till bröst korgen. Jag har en film snutt till att titta på och jag undviker det av någon irriterande anledning. Idag är en pissig dag helt enkelt. Jag ska inte försöka mig på några avancerade grejer idag ska nog spela lite sims. Hurra!!!


I´m not satisfied with the latest sketch, it is all wrong. The skulls were okay but I find it hard to finish the chapter and proceed to the chapter about the chest. I have one video clip left to watch but for some annoying reson I´m avoiding it. Today is simply a shitty day. I won´t do anything advanced today. I will probably play the Sims. Hooray!



No comments: