Thursday, June 14, 2012

I dag har jag tecknat lite. Det är något som har sagt klick i huvudet så det känns inte som om jag kan göra fel. Det är tack vare "The structure of man". Jag är på lektion 18 men jag drar mig lite för att göra färdigt den för det är betydligt svårare nu. Jag håller på att avsluta kapitlet om skallen och jag har som vanligt svårt för att avsluta saker. jag ska visa hur det blev när jag har gjort den.  Sen är det över till bröstkorgen.
Men dessa två har jag gjort idag och jag är nöjd.

Today I ´ve been drawing a little. Today it feels like I can´t do anything wrong. It´s thanks to "The structure of man". I am on lesson 18, but I´m procrastinating finishing it because it's getting much harder now. I am about to finish the chapter on the skull but as usual it´s hard for me to end things, . I'll show you how it went when I´ve made ​​it. Then it's over to the chest. 
I´m happy with these two girls that I´ve made today.


See you soon.
Anita

4 comments:

Kattiz said...

Ursnyggt Anita!!! Men behöver du gå kurs som är så duktig?
Kram

Anita said...

Jag behöver definitivt gå på kurs. Jag behöver ha mer kontroll över det jag gör. Vissa dagar kan jag inte ens rita en sträck gubbe.

Susy said...

Makalöst snyggt, Anita!

Ska bli kul att följa dig här!

KRAM SUSY

Cornelia said...

Du e som vanligt, Anita... helt GRYM!!!!